Conversie optimalisatie

Hoeveel bezoekers op jouw website worden klanten? Conversie optimalisatie is het proces waarmee je het percentage van deze bezoekers dat zich omzet in een lead of transactie kunt verhogen.

Conversie optimalisatie

Haal meer resultaat uit jouw bezoekers

Hoe zorg je ervoor dat jouw website beter presteert? Dat lijkt in eerste instantie een simpele vraag, maar is in de praktijk een hele moeilijke vraag om te beantwoorden. Wij gebruiken bezoekersgedrag en concrete data om verbetering en optimalisatie door te voeren die daadwerkelijk het verschil kunnen maken.

Het is niet ongewoon dat bedrijven zich zorgen maken over de prestaties van een website en het is vanzelfsprekend dat je wil dat bezoekers om worden gezet in omzet, leads of klanten.

Door onze jarenlange ervaring op het gebied van conversie optimalisatie weten wij op de juiste wijze de link te leggen tussen gebruikerservaring, data en conversie. Wij helpen graag om meer van jouw bezoekers om te zetten in klanten.

Conversie optimalisatie | Searchflow

Hulp nodig met conversie optimalisatie?

Wij maken graag de tijd om te kijken naar jouw conversie mogelijkheden

KLANTEN OVER SEARCHFLOW

Wij doen er alles aan om onze klanten te laten groeien, dat is onze motivatie. Iedere dag opnieuw en gelukkig met succes!


Spacer


Spacer

Conversie optimalisatie | Searchflow

Wat maakt onze diensten onderscheidend?

Bij Searchflow maken we uitsluitend data- gedreven beslissingen, omdat alle mogelijke data iets vertelt over het gedrag van bezoekers en de conversie op jouw website. Wij vinden het interessant om het verhaal achter deze data te achterhalen.

Wij zijn voortdurend bezig met het vinden van manieren om de conversie op jouw website te optimaliseren en te verbeteren. Ons doel is om meer rendement uit jouw bezoekers te halen.

Wij evalueren ieder conversie optimalisatie project afzonderlijk, aangezien er geen magische methode is die voor iedereen hetzelfde werkt. Ieder project heeft een afzonderlijke, op maat gesneden benadering nodig en niet alle optimalisaties zullen even succesvol zijn. Het leren van niet effectieven optimalisaties, maak ons nog succesvoller.

Waar wacht je nog op?

Heeft jouw website moeite met converteren, dan verlies je hoogstwaarschijnlijk dagelijks omzet. Stel je eens voor welke impact een minimale stijging in jouw conversiepercentage kan hebben. Neem bijvoorbeeld een conversiepercentage van 1%, wat betekent dat 1 op de 100 website bezoekers converteert. Wanneer we dit percentage kunnen verhogen naar 3%, betekent dit al een verdrievoudiging van jouw online omzet, zonder ook maar één extra bezoeker nodig te hebben.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw website? Neem contact met ons op om eens vrijblijvend van gedachten te wisselen.

Direct contact opnemen