Website optimalisatie

Beter presteren in Google? Een verbeterde gebruikerservaring op jouw website? Meer kwalitatieve sales of leads? Het begint allemaal met een goed geoptimaliseerde website!

Website optimalisatie

Een geoptimaliseerde website vormt de basis voor een goede vindbaarheid en bezoekerservaring

Website optimalisatie, ook vaak SEO optimalisatie genoemd, bestaat uit een reeks aan factoren die ervoor kunnen zorgen dat een website beter wordt gevonden in de organische zoekresultaten van Google. Niet alleen is website optimalisatie belangrijk voor de vindbaarheid in Google, ook is het een belangrijk onderdeel voor de gebruikerservaring van bezoekers en voor de kwaliteit- en prestaties van online marketing campagnes zoals bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren.

Of het nu gaat om het verbeteren van de vindbaarheid in Google, het aantrekken van kwalitatief betere bezoekers, een verbeterde gebruikerservaring op de website of het genereren van meer leads/ verkopen; website optimalisatie kan jouw bedrijf helpen om deze doelen te bereiken.

Website optimalisatie | Searchflow Online Marketing

Jouw website laten optimaliseren door onze experts?

Wij nemen jouw website graag onder de loep voor een grondige analyse

KLANTEN OVER SEARCHFLOW

Wij doen er alles aan om onze klanten te laten groeien, dat is onze motivatie. Iedere dag opnieuw en gelukkig met succes!


Spacer


Spacer

Website optimalisatie | Searchflow Online Marketing

Is website optimalisatie belangrijk voor mijn website?

Het is natuurlijk makkelijk om een belangrijk onderdeel als website optimalisatie over te slaan met de motivatie dat het simpelweg te veel tijd kost. Hoewel het een tijdrovende klus kan zijn om een website volledig te optimaliseren, is het uiteindelijke rendement van een geoptimaliseerde website (volgens de ‘best- practices’ van Google) niet te onderschatten. Aangezien het meeste verkeer doorgaans uit organische zoekresultaten afkomstig is, kan een goed geoptimaliseerde website een positieve impact hebben op omzet en groei.

Meten is weten!

Na het optimaliseren van jouw website wil je natuurlijk weten of de inspanningen succesvol zijn geweest. De juiste manier om dit te kunnen bepalen is door het analyseren van statistieken zoals bezoekersaantallen, bezoekersgedrag, bouncepercentages, leads en conversieratio in bijvoorbeeld Google Analytics.