Google Remarketing

Wist je dat gemiddeld gezien maar liefst 98% van de websitebezoekers een website verlaat zonder te converteren in een verkoop of lead? Dat is gelukkig verleden tijd met de inzet van Google remarketing!

Google Remarketing

Bereik bezoekers die jouw website eerder hebben bezocht

Remarketing is één van de meest effectieve en gerichte vormen van online marketing. Met remarketing kun je namelijk advertenties laten zien aan mensen die jouw website eerder hebben bezocht. Je herkent het ongetwijfeld; je bezoekt verschillende websites en komt steeds weer diezelfde advertentiebanner tegen van een website die je eerder hebt bezocht. Ondanks het feit dat remarketing kan leiden tot irritaties bij sommige mensen, is het een uiterst effectieve manier om de conversie op jouw website te verbeteren. Niet alleen kan remarketing bijdragen aan een verbeterde conversie, ook is het een ideale manier om te bouwen aan jouw online imago en naamsbekendheid.

Searchflow heeft jarenlange ervaring op het gebied van remarketing en staat voor jou in de startblokken.

Google Remarketing | Searchflow

Benieuwd naar de mogelijkheden van remarketing?

Haal meer rendement uit bestaande bezoekers en versterk je merknaam

KLANTEN OVER SEARCHFLOW

Wij doen er alles aan om onze klanten te laten groeien, dat is onze motivatie. Iedere dag opnieuw en gelukkig met succes!


Spacer


Spacer

Remarketing | Searchflow Online Marketing

Hoe werkt remarketing?

Zoals gezegd maakt remarketing het mogelijk om eerdere website bezoekers opnieuw te benaderen. Google remarketing is een onderdeel binnen een Google AdWords account, waarbij bezoekers middels een stukje code op jouw website via een cookie worden herkend. Wanneer deze bezoekers vervolgens op een later moment een andere website bezoeken (denk bijvoorbeeld aan: ad.nl, marktplaats.nl, buienradar.nl, of nu.nl), kunnen zij gericht jouw advertentie getoond krijgen.

Het is erg belangrijk dat jouw boodschap helder is en deze goed overkomt op de potentiele klant in een zogeheten advertentie banner. Voor webshops is remarketing ook dynamisch in te zetten, wat betekent dat eerdere website bezoekers specifieke producten getoond kunnen krijgen op andere websites die zij eerder op jouw website hebben bekeken.

Remarketing kent veel mogelijkheden en instellingen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om aan te geven hoe vaak jouw advertenties getoond moeten worden en gedurende welke periode. Het succes van een goede remarketing campagne wordt bepaald door de inrichting en boodschap. Searchflow helpt jou graag bij het opzetten van een goede remarketing campagne.